Gertrudes

Frågor och svar

Kategori: Frågor och svar

Före jag svarar på frågorna så vill jag bara säga att det är skitkul när ni ställer frågor, så fortsätt så!
 
Kan du inte lägga ut receptet på smoothien? :)
Jag mixade en banan, hallon och mild yoghurt! 
Vart kan man hitta den vita & svarta jackan? Tacksam för svar! Kram
Den svarta finns väl inte längre? vart i så fall?
De säljs tyvärr inte längre

 
Hej! Kan du ge tips på vårens måsta ha i garderoben? Tycker du att gienchi sneakers är snygga? 
Ett par Svarta tighta jeans, svart skinnjacka och någon form utav ett nitskärp
Du och Tor verkar ha det så himla bra tillsammans!! Jag är intresserad av en kille som är fyra år äldre än mig men jag är rädd att det aldrig kommer att funka pga åldersskillnaden... Har du några bra råd?!
Jag förstår dig. Det funkar jättebra för oss med åldersskillnanden, inget jag märker av när vi är med varandra förrutom att han pluggar på universitet, har haft körkort i nästan 5 år och bor ensam hehe, men det är ju bara positivt då han kan ta bilen när vi är med varandra, hjälpa mig i skolan och vi är ostörda. Man kan se en stor ålderskillnad som positiv och som negativ men har man en positiv inställning till den, som jag, så kommer det att fungera! Var bara dig själv och försök inte bete dig äldre än vad du är. Tänk även på att bara för man är några år äldre betyder det inte att man är mognare i personligheten....
                                                                  Bild från Frankrike förra sommaren
Hur mycket kostade nitarna?
100st för 149kr!
Hej gertrude! Jag skulle verkligen uppskatta om du kunde svara på vart du har köpt dina löpartights med glitter på?? Har letat som en galning, puss!!!
De är ifrån Gina Tricot i kompassen. Köpte dock dem i höstas så de säljs ju inte längre :( 
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hej! Något ställe du vet där man kan köpa snygga bodys, eller nån snygg uringad tröja ! Xx

    2013-03-05 | 13:48:09

Kommentera inlägget här: