Gertrudes

Time to wake up G

Kategori: I mitt huvud

Godmorgon! Hoppas ni sovit lite bättre än mig... Har inte riktigt vaknat än. Efter träningen igår värkte min kropp liiiite, har nämligen inte kört styrka på nästan en månad. Och yes, jag gjorde även största misstaget att dricka en stor kaffe under dagen. Gör det väldigt sällan eftersom jag vet att det inte är lika kul att sova sen. Låg och stirra i taget tills 1 och det är alldeles för sent. Tills dess hann jag bli hungrig så sprang upp och gjorde varmgröt och gröna ärtor(mmmm på kombon, haha).

Ikväll ska jag iväg på 18-års middag så hade velat vara lite pigg idag. Mamma slängde sig efter kameran när hon såg vad jag hade satt på mig igår på kvällskvisten så därför har jag gjort ett tidsinställt inlägg till er med lite bilder.

Kommentarer

  • emma säger:

    hej hej! gillar din blogg starkt men var ifrån kommer den kappan du har på dig? puss

    2013-01-25 | 17:15:29

Kommentera inlägget här: