Gertrudes

Off to Muscat

Kategori: Resor

Eftersom vi har internet på detta hotell och har bara solat idag. Så har jag kunnat kika runt en del här på internet och även kunnat göra lite inlägg på plats. Jag har tittat runt lite om det finns någon shopping i lite mer västerländsk smak i Muscat. Jag blev positivt överraskad när jag såg att Forever21 öppnat en butik i ett shopping mall bara några kilometer ifrån vårt hotell. Vi ska stanna i Muscat två nätter men har bara en heldag där så tveksamt om vi hinner dit, annars får mamma och pappa titta in i butiken i Dubai. Nu har vi en lång biltur framför oss igeeeen till Muscat!
 
Jag har även läst alla era kommentarer där ni bl.a. ställt några frågor. Jag ska svara på dem i enkilda inlägg så det kommer upp på bloggen i veckan. Blir jätte glad när ni skriver så mycket positivt till mig eller att ni ens kommenterar :)
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är så vältränad!! Hur tränar du? Hur ofta?? Tips? Skulle vara väldigt snällt om du ville dela med dig då ett av mina nyårslöften är att börja träna på riktigt!!! Kram

    2013-01-03 | 16:20:00
  • Amanda säger:

    Du är en grym bloggare!

    2013-01-03 | 16:35:31
  • Amanda säger:

    Du är en grym bloggare!

    2013-01-03 | 16:35:32
  • Anna säger:

    Kommer du svara på var dina leopardbyxor är ifrån då? Snälla

    2013-01-04 | 10:37:24

Kommentera inlägget här: