Gertrudes

M.o.n.d.a.y

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 

Ny vecka med nya möjligheter, elleeeeer! Haha, kanske lite? Jag måste ta tag i plugget iaf som jag sa igår. Gick inte as bra. Städade och rensade hela mitt rum och min garderob istället så hade ingen tid för det tyvärr".

Nu ska jag ha årets första idrottslektion. Känns skönt att börja med idrotten igen! Lite segt att ha 2 h måndag morgon 8.15 dock, iofs bättre de än på en eftermiddag...  Detta kanske är bloggens tråkigaste inlägg hittills haha eller va tycker ni? Hoppas inte det var så illa. Bör ändå ha lite variation på bloggen, därför blir det nog något sånt här inlägg i veckan eftersom jag inte finner jätte mycket inspiration eller tid för att skriva om senast inkomna plagget i garderoben/butikerna (etc, haha ni fattar kanske hur jag menar) på morgonen när jag vaknar!

 

Kommentarer

  • Nicole säger:

    Jaaa lite tränings tips!!

    2013-01-14 | 08:55:45

Kommentera inlägget här: