Gertrudes

måndag i ett annat perspektiv

Kategori: I mitt huvud

Och nu var det måndag igen.

Efter en helg fylld med god mat, sötsaker och mycket sömn så är det dags för en ny vecka med mindre utav detta. Just därför är veckodagarna så tråkiga tycker vi alla... Men det betyder inte att måndag är päst. För vissa kanske denna helg klingar negativt i era öron, därför är det skönt med ny vecka med nya tag! 

Min vecka är inbokad ganska väl. William kom inatt och är hemma i en vecka, sedan åker han väldigt långt bort. Även plugget ligger och släpar bakom mig, gymmet väntar efter long time no seen och några kompisträffar är inbokade. För mig låter detta inte helt dumt faktiskt. 

Men usch va jobbigt det var att gå upp imorse efter en sen kväll. Nu börjar morgonen med en idrottslektion 8.15 i 1h40 min, kanske inte den mest passande lektionen en måndag morgon. Whatever, nu börjar jag!

Kram sålänge, G
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: