Gertrudes

lite ensamtid

Kategori: I mitt huvud

 Hejsan!
 
Nu har jag precis ätit en jättegod kycklingsoppa med grönsaker. Det faktiskt bättre än jag trodde, stolt över mig själv hehe. 
 
Efter skolan åkte jag direkt till gymmet och gjorde mina "gamla vanliga" saker, dvs. crosstraining, PW/löpning och  lite crossramp. Efter gymmet gick jag till mataffären och handlade massa gott, bl.a. massor av bär och köpte även Philadelphia Marabou. Alltid velat smaka på den och den har fått mycket kritik av mina kompisar men jag tyckte den var svin god, inte för söt och inte för sur. Kanske inte det nyttigaste att äta på mackan men den var god iallafall. 
 
Nu ska jag slänga ihop en smoothie till imorgonbitti så jag har till min frukost med lite gröt och min musli. Sedan blir det ännu mera matte. 
 
Såg btw att jag gjort tidsinställda inlägg som inte ens skulle kommit upp just idag, haha har hänt några gånger nu. Jaja.
 
Hoppas eran dag vart bra! 
 
G
 
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Lite konstig fråga kanske men av ren nyfikenhet, använder du naturell eller vaniljyoghurt till dina smoothies?

    2013-01-21 | 20:51:07
  • victoria säger:

    Åh armbandet!

    2013-01-21 | 21:02:38
  • Evelina säger:

    Vart har du köpt den G ringen?

    2013-01-22 | 11:57:31

Kommentera inlägget här: