Gertrudes

Leopard trousers

Kategori: Frågor och svar

Fick några frågor på vart mina leopard byxor kommer ifrån. Det är ifrån Zara och jag köpte dem i höstas, så finns tyvärr inte kvar nu. Har använt dem max 2 gånger före resan men så kom jag på att det är perfekta att ta med till Oman eftersom man inte "får" ha korta shorts eller urringade linnen när man kommer utanför hotellen. De vill alltså att man ska respektera deras religion. De är också typ världens skönaste byxor och sjukt användbara, passar lika bra i -5 grader som +30. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Undrar hur du gör för att ha en sådan vältränad kropp. Den är verkligen ett bombnedslag måste jag säga och du är skitsnygg! Men vad äter du och hur ofta tränar du? Vad tränar du, osv? Jag undrar om du skulle kunna skriva ut lite matvanor, samt tips och träningstips, träningsvanor?

    Tusen tack.. Som sagt, du borde vara mer än stolt över din kropp.. Den e fab<3

    2013-01-04 | 23:17:18

Kommentera inlägget här: