Gertrudes

Late update

Kategori: I mitt huvud

Går inte sätta på min dator. Tänkte fixa några inlägg nu efter allt plugg men näääää, den ville inte det.

Har verkligen pluggat mycket idag. Satt EA, hela lunchresten sen efter skolan med min extralärare. Sen träna emellan och plugga igen...

Haha var sjukt kul idag när jag stod på bandet så insåg jag att min buss skulle gå om 8 min (den går varje 30 min) så jag blev väldigt stressad så sprang in till omklädningsrummet och sprang till bussen som en idiot med tre väskor och halsduken hängades bakom mig. Det är 500 meter och JA det var jobbigt efter att ha köttat på gymmet i 1,40 h. Iallafall, i samma sekund jag springer skickar en kompis ett mms på nybakta SEMLOR! Jag älskar semlor, så jag stannade upp i några sekunder och dreglade lite över dem sedan sprang vidare. Haha sjukt dålig time:ing och slutade med att jag missade bussen. TACK MADDE!

Inte as tråkig bild... Ska försöka få fram receptet.. Mmmmmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: