Gertrudes

Kvällens

Kategori: I mitt huvud

Ikväll är det min allra första 18 års middag som gäller. 18 år, så sjukt! Snart är det min tur, bara 2 månader kvar. Känns overkligt. Iallafall så är blir detta ett tidsinställt inlägg eftersom jag kommer antagligen vara stressad under eftermiddagen, ni kanske känner igen fredagsstressen? Gillar iofs den känslan när man har något kul att se fram emot.
 
Iallafall testade jag min outfit för kvällen igår och mamma sprang och hämtade kameran direkt, haha så typiskt henne. "MÅÅÅSTE BARA TA BILD PÅ DIG MIN LILLA BAKELSE"... Yes, thats my mom. Men här får ni iallafall se hur jag ska se ut ikväll, så det kan vi tacka henne för iallafall!
 
Bilderna är tagna före jag duschade efter träningen så om ni tycker jag ser annorlunda ut eller ofräsch så är det på grund utav de. Titta vad jag flagnat också...Jaja... :(
 
Ni får se "riktiga" bilder imorn när jag har duschat och sminkat mig, haha, men här får ni sålänge.
 
Ha en bra fredagskväll, det ska jag iallafall ha :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: