Gertrudes

It´s so freakin' cold

Kategori: Allmänt

Hey på er!
 
Dåligt med uppdatering senaste dygnet I know men ni fick ett sjuuuukt långt inlägg istället. Hoppas ni blev nöjda med alla er svar.
 
På tal om annat så tänkte jag på en grej efter att jag skrivit inlägg de senaste här på bloggen. Varje gång jag skriver måste jag alltid läsa igenom före jag postar det men även hur de sur ut på självaste bloggen(alltså hur det ser ut för er som läser). Det slutar alltid med att jag får ändra minst 5 småfel eller t.o.m. lägga in nya/ta bort meningar. Man blir ofta blind för sina stavfel men inom någon timma eller två så hittar man dem. En annan grej är att när jag skriver ett inlägg så tänker jag inte på att faktiskt ca. 500 personer senare ska läsa detta och kommer ha tankar kring mina inlägg. Utan ibland kommer man in i det så mycket att man skriver för sig själv. Jag skriver på och postar de därefter. Ibland går det för fort så det blir grova stavfel som folk kan störa sig på, ibland blir redigeringen på bilden ful, ibland skriver man något för privat och ibland "ordbajsar" man för mycket. Ibland känns det svårt att få till ett inlägg som alla gillar. Vet inte ens vart jag vill komma med detta men jag tänkte på det efter att jag skrev mitt långa inlägg som kom ut igår. Det var ju tidsinställt och direkt när de kom upp så gick jag in och kollade. Jag hittade flera "fel" så gjorde om det lite smått desperat på mobilen och märkte att jag verkligen bara hade skrivit och skrivit utan att tänkta på att mina läsare ska se detta. Ibland är det inte lätt att vara "bloggare" hörniiiii haha.
 
Aja, nu har jag fått skriva ut lite tankar, typ första gången??
 
Hoppas ni haft en bra morgon och har en fortsatt bra dag!
 
Hör av mig later
Kram G
 
                En bild från i somras i Frankrike

Kommentarer

  • aleeexxxxx yeah säger:

    FAN VA SNYGG. jättefeina tankar åh

    2013-01-24 | 14:02:26
  • Hanna säger:

    du är fin vännen!!

    2013-01-24 | 14:39:44
  • Amanda säger:

    Du är grym

    2013-01-24 | 16:04:17

Kommentera inlägget här: