Gertrudes

Hey you, it's finally saturday

Kategori: Allmänt

Ledsen för dålig uppdatering men har inte haft ork att uppdatera något förrän nu.
 
Middagen igår var väldigt lyckad, hade skit kul och alla var svin snygga som vanligt. De hade pyntat jätte fint på borden med silvertallrikar, rosa duk och glitter utspritt över bordet. Orkar aldrig ta med mig systemkameran så blev inga bilder ifrån kvällen. Har någon enstaka på telefonen iofs, kanske kan lägga ut dem senare.
 
Dock blev min eftermiddag inte lika bra. Åkte direkt hem och gick och la mig. Hade tänkt att ta en powernap men försov mig så vaknade 15 minuter innan middagen skulle börja. Hoppade ur sängen och in i duschen slängde på mig kläder och smink. Allt gick på 30 minuter, ganska effektivt måste jag säga. 
  
Mamma hann ändå ta 3 bilder på mig i sista sekund. Man ser kanske på bilderna att jag har precis vaknat efter 2h sömn, jag hade sjukt svårt att få fram ett leende.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: