Gertrudes

busy Thursday

Kategori: I mitt huvud

Hej på er! 
 
Som ni kanske sett har ni redan fått tre inlägg idag som jag hade gjort tidsinställda till er, snällt eller huuuur! Dock krånglade det lite så det kom upp tre stycken samtidigt så var tvungen att ta bort två och vänta med dem tills helgen. Ursäktar oredan här på bloggen men har har/haft så stressiga dagar nu i veckan.
 
På min plugglista till redan imorgon (!!) står just nu:
 
  • Svenskabok på 900 sidor
  • Första fem kapitlerna i en sjukt maffig engelskabok 
  • Skriva klart ett samhällsarbete
Men jag är lycklig ändå för imorgon är det fredag och sen helg. I helgen väntar en 18 årsmiddag hos min kära vän Fanny och en massa annat skoj!
 
Ville bara göra en snabb liveupdate från mig, nu måste jag fortsätta
 
Kram på er, G
 
Vill ha ännu mera mmmmm i livet...njaaa

Kommentarer

  • emilia säger:

    bloglovin byte? <3

    2013-01-31 | 20:32:30
    Bloggadress: http://emiliablomqvist.devote.se
  • Nor säger:

    När kommer du ha läsarträff här i Göteborg?

    2013-01-31 | 22:28:02
  • Frida säger:

    Kan du visa vad du ska ha på dig på middag så snart som möjligt har ingen aning vad jag ska ha på mig..

    2013-01-31 | 22:39:40
  • Frida säger:

    Kan du visa vad du ska ha på dig på middag så snart som möjligt har ingen aning vad jag ska ha på mig..

    2013-01-31 | 22:39:40

Kommentera inlägget här: