Gertrudes

Frågor & svar - Allmänt

Kategori: Frågor och svar

Kategori: Allmäna frågor om mig

 Hur ofta är du "ute" per vecka och ska du till Val Thorens?


De varierar ifrån helg till helg. Japp, bokade faktiskt i torsdags. Ganska spontant men kul!

När köpte du skorna och korsetten ifrån H&M?

Skorna köpte jag var några månader sedan och korsetten är min kompis, hon köpte den för väldigt länge sedan tyvärr.

Har du någonsin gjort något du verkligen ångrat? 



 Ja, det har jag nog gjort eller det har väl alla. Inget jag kommer på just nu dock.

Solar du solarium eller är du bara naturligt brun? (Förlåt om du har svarat på detta innan men kommer inte ihåg...) 

 Jag har ett ganska bra pigment, det ligger i mina gener ifrån mamma. Men någon gång under vintern tackar jag inte nej till solarium honestly.

Vad gjorde du i somras? Vet du vad du ska göra i sommar?



De första två veckorna av sommarlovet var jag med familjen på Mallorca sedan jobbade jag en del i juli på mitt sommarställe, i slutet av sommaren åkte jag till Frankrike med kompisar och sista veckan av lovet jobbade jag på en seglarskola på GKSS. Sommren 2013 har jag inte riktigt planerat än förrutom att vi ska till Mallorca första veckorna. Sedan vill jag jobba och göra samma resa med kompisar som i somras.

Favoritstad i hela världen? Världens bästa blogg, puss!!



Svår fråga... Kan inte komma på nu, återkommer med ett nytt inlägg.


 
 
 

 
 
Vad är din favoriträtt??

 Thai eller kött med pepparsås.

Gillar du mest att mysa eller vara ute under helgerna?

Det varierar från helg till helg. Båda är bra på sitt sätt.

Hur ser en helt vanlig dag ut för dig? 

Jag går upp 6.30, duschar, klär på mig och äter frukost. Skola. Sedan hem eller gymmet. Hemma pluggar jag och sitter vid datorn. Senare mot kvällen gör jag middag till mig och sen lägger jag mig. Tid varierar från dag till dag men brukar bli vid ca. 12-tiden.

 Vart kommer den rosa ögonfrans böjaren ifrån? :) 
Btw. testade att göra muslin igår och det blev sååå gott!

Köpte den i Spanien för något års sedan. Ja eller hur! Jag älskar den, perfekt till frukosten! Kul att du vågade på att testa!

Vart i Göteborg bor du?

 Hovås

Har du bara kompisar i skolan?

Nej, har flera kompisar utanför skolan också, om inte mer.

Var har du köpt mattan som du har i ditt rum? :

 Köpte den i Marocko när vi var där!

Vad är hårkontroll bra för och finns det några biverkningar?

Klicka på följande länk så du läsa om hårkontroll och hur det fungerar: http://www.lifebutiken.se/life/produkter/Harkontroll1/Harkontroll.ecp

Och nej,de har inte gett mig några beverkingar :) Tror inte ens att det finns några.

Var är din matta ifrån? tips på var man kan hitta liknande? 

 Jag har faktikst aldrig sett någon liknande matta tyvärr... Som sagt kommer den ifrån Marocko.

Vilka bloggar läser du?

Det varierar, men mina kompisars: Lova & Johannas bloggar (som jag länkade i förra inlägget) Ibland läser jag även de kända bloggarna: Kenzas, Elin Kling, Angelica Blick, Chloe Schuterman osv... 

Hur många unika läsare har du ungefär per dygn?

Det varierar från dag till dag men ligger mellan 400-480.

 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Kan inte du göra ett inlägg om Mallorca? Med tips på stränder, ställen, butiker osvosv. Ska du åka dit med din familj när du ska dit i sommar igen?:))

    2013-01-22 | 17:30:08
  • Anonym säger:

    haha krydd med besökarantalet, man kan se de på bloggportalen..

    2013-01-22 | 20:13:04

Kommentera inlägget här: