Gertrudes

En fredag morgon

Kategori: I mitt huvud

Godmorgon!

Idag hade vi sovmorgon för tredje gången denna vecka, lyx! Men det är även FREDAG ännu mer lyx! Jag är alltid så lycklig på fredagar, ändå sitter jag och lyssnar på en jätte deppig låt??kanske för det är den bästa på min spellista nu.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med några kompisar, ser fram emot det så sjukt mycket, började redan prata om det i måndags haha, någon e taggad på lugnfredag jaaaaaaa!

Har svarat på resten av era frågor nu i frågestunden, kategorin är Kläder. De kommer upp imorgon, måste nämligen lägga in lite bilder också.

Nu ska jag hoppa av spårvagnen och in till svenskalektionen med en läxa ogjord till idag, BRA G! Wish me good luck.

Uppdaterar senare i lugn och ro, blir ingen "stressfredag" idag, wie!

Kram
G

haha så jävla rätt

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: