Gertrudes

Ballerina

Kategori: Beauty

Det är egentligen så sjukt att en "sport" kan skapa ett mode. T.ex. ridkläder. Ett tag var det populärt med ett par ridbyxor till vardags. Det syns ju än idag? Kommer ihåg att Zara fick in tighta byxor med manchester detaljer på för något års sedan. Det var aldrig riktigt min grej men pikeer hade jag gott om hemma som liten, vilket är lite inspirerat från golf, tennis eller ridning. Vissa gånger är det fult andra gånger snyggt.. 
 
  Här har vi ett annat exempel. I detta fall snyggt. Balettkjolen och den bodyn med den djupa ryggen. Sen har ju även "hårdonuten" inspireats av baletten. Jag äger själv en balett inspirerad kjol och en hårdonut. Kjolen har dock inte kommit till användning så mycket som den faktiskt förtjänar. Men jag bestämde mig iallafall för att packa ner den till resan, sen när jag hade tänkt att använda deomvispats jag inte. Men tro de eller ej, de blev min nyårsoutfit! Kommer bilder ifrån nyår snart också, har vart grymt dålig på att berätta om min nyår, dåligt av mig.
 
Exempel på hur man kan använda det som ett klädesplagg:
 
 Vad tycker ni om balettjolarna, bodyn med den djupa ryggen eller en donut i håret?
 
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Grymma grejer säger jag bara!

    2013-01-04 | 13:50:03

Kommentera inlägget här: