Gertrudes

17 januari

Kategori: Allmänt

Wieeee, nu funkar det att sätta på min dator, det var laddaren som det var fel på. Hatar att göra inlägg via telefonen för appen är sjukt dålig. Man kan inte välja hur eller vart texten ska vara och inläggen tar oftast minst 5 min att ladda upp, om de ens fungerar... De borde ta och fixa den!
 
Haha tittade på min bloggsstartsida så såg jag att det var mycket mat-inlägg de senaste. Men ska bättra mig, har nämligen började titta på era frågor och svarat på några. Sitter och funderar på hur jag ska göra med dem. Alltså om jag ska svara på alla 50 frågor i ett inlägg eller dela upp dem? Vissa kommer jag iofs gör ett eget inlägg till men syftar på de kortare frågorna. Tror att jag delar upp dem i 2-3 inlägg, blir kanske lite mycket att läsa ca 40 frågor på raken eller vad tycker ni? Är inte en as skillad bloggare så vet inte riktigt vad som är bäst nämligen hehe.
 
Idag har jag inte hunnit göra så mycket mer än att handla med mamma. Någon annan än jag som älskar att handla med någon av ens föräldrar? Kanske bara för jag är så intresserad av mat. Haha "intresserad av mat" lät normalt, men matlagning osv. 
 
Var på stan en snabbis igår och hittade 4 småsaker, kommer ett inlägg med bilder senare på dem. 
 

Kommentarer

  • wille säger:

    hahaha ser att du använder mina "dåliga" bilder mer och mer?

    2013-01-18 | 02:13:37

Kommentera inlägget här: