Gertrudes

10 saker ni inte visste om mig...

Kategori: Allmänt

1. När jag har tråkigt testar jag kläder i min garberob och ibland blir de foton också (senast igår)
2. Min mamma startade klädföretaget Twist & Tango tillsammans med en kompis
3. Jag tycker det är kul att städa i mitt rum
4. Jag lägger alltid fram kläder kvällen innan
5. Jag SUGER på engelska
6. Jag kan inte sova utan mitt gosedjur Bamse. Han är även ofta med när jag reser, typ Oman, hehe
7. Jag har ett sjukt aggressivt temperament emot min mamma
8. Jag biter på innesidan av läpparna när jag är hungrig
9. Jag har sjukt otur när det gäller mina datorer jag haft igenom åren (just nu har jag en stor spricka på datornskärmen och 2 tangenter är borta)
10. Jag älskar Looreen och älskar att dansa till hennes låt Euphoria
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Skulle inte du kunna fota ditt rum och lägga ut? Behöver inspiration till mitt rum just nu ;)

    Svar: De kommer :)
    Kram
    Gertrude Tornvall

    2013-01-09 | 08:34:01
  • Anonym säger:

    Och det där skulle inte vara en ;) utan en :)

    2013-01-09 | 08:34:30

Kommentera inlägget här: