Gertrudes

Zara

Kategori: Kläder och shopping

Var inne på Zara idag och tittade och HERRE gud va mycket fint de fått in. Blir alltid lika imponerad när deras senaste kollektioner börjar trilla in, mycket cred till Zara!
 
Dessa skorna och väskan föll jag för direkt, dock såg jag bara skorna i svart i butiken men hittade dem i rosa på hemsidan. Tänk skorna på sommaren med bruna ben, åhh... Detta kommer att bli något påönskelistan, iallafall skorna! En ny väska behöver jag faktiskt inte nu... Men riktigt snygg var den iallafall           799kr
             949kr

Kommentarer

  • Rose säger:

    Gud vilken väska...! :D

    2013-02-18 | 19:53:15
    Bloggadress: http://KaninBiten.blogg.se
  • joanna säger:

    Vad får jag inte missa att shoppa i miami? Jag tänkte köpa en mrc by marc jacobs väska? vilka modeller och värger tycker du är snyggast??

    2013-02-18 | 20:34:38
  • Joanna säger:

    tänkte köpa en marc by marcjacobsväska, vilken model och färg tycker du är finast?

    2013-02-18 | 20:38:53

Kommentera inlägget här: