Gertrudes

Stressstressstress

Kategori: Allmänt

Hej på er! 
 
Nu har jag precis kommit hem ifrån gymmet och börjar känna att stressen börjar krypa fram. Har mycket och tänkta på de sista dagarna nu innan vi åker. Ska packa, plugga, träffa min kära pojkvän, köpa de sista inför resan och framförallt göra inlägg till er här på bloggen, dagsinlägg men också tidsinställda. Gaaad, visste inte att det var såhär tidskrävande att ha blogg, men jag klagar inte, tycker ju det är kul att blogga annars hade jag inte fortsatt!
 
De kommande två dagarna kommer jag nog vara mindre aktiv här på bloggen eftersom jag har mycket att göra och tänka på, som sagt. Hoppas ni förstår mig :) Jag ska iallafall försöka göra ett tidsinställt inlägg per dag när jag borta, mer hinner jag tyvärr inte. Sen kommer jag självklart uppdatera när jag har tillgång till internet! 
 
Nu måste jag fortsätta med mina sysslor, just nu har jag börjat skriva packlista. Kan lägga ut den senare när jag är finitoooo med den!
 
Puss och kram sålänge
 
              Bild ifrån Oman

Kommentarer

  • Mandy säger:

    Jaaa snälla lägg ut din lista ikväll!!!

    2013-02-07 | 20:11:12
  • Clara säger:

    Sjukt snygga brallor! Vart har du köpt dom? :)

    2013-02-11 | 10:45:09
    Bloggadress: http://clarawallin.blogg.se

Kommentera inlägget här: