Gertrudes

Packlista

Kategori: I mitt huvud

Nu har jag kommit en bit med packningen. Åhh det är så kul att packa  eftersom man vet att det börjar närma sig! Fick några kommentarer att de ville att jag skulle göra en packlista och lägga ut den. Inte så mycket begärt så självklart får ni det! Har säkert glömt något som är för självklart för att ens komma på att skriva upp (typ pengar, biljett) Såg även att jag glömde skriva upp skidglasögon men här har ni sålänge :)
 
            Här får ni se min fina(...) handstil också

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Åååh, Diddle! Haha ❤

    2013-02-07 | 21:23:59
    Bloggadress: http://hannalil.blogg.se
  • Sara säger:

    Fungerar hårkontroll bra??

    2013-02-07 | 21:32:24
  • Anonym säger:

    Vart har du köpt dina svarta skor med kilklack? Assnygga

    2013-02-07 | 22:07:08
  • Hanni säger:

    åh jag vill vara som du! va söööt tor är hihi (kollade in hans bilder på facebook)

    2013-02-07 | 23:20:52

Kommentera inlägget här: