Gertrudes

Missme

Kategori: Kläder och shopping

 
             Hade velat ha ett par liknande, mycket stenar med låg midja i boot-cut modell, mmm så snygga
 
För er mode intresserande lär ni inte missat dessa byxor ifrån märket Missme som vart populära ändå från att företaget startades. Kommer ihåg att jag blev kär i deras jeans direkt när jag såg att dem intrillade i butikerna. Jag testade ett par i all stress men kommer ihåg att de inte satt bra så slängde ifrån mig byxorna och glömde av att jag ens velat ha dem. Senaste 1-2 åren har jag sett folk som haft på sig dom och de har suttit perfekt på dem då har avensjukan flödat. Nu ska jag själv göra ett försök till och testa flera par i lugn och ro och kanske köpa mig ett par. Jag älskar deras detaljer för det blir något utöver det vanliga blåa jeansen. Sen är det klart att det kanske inte är så mycket utöver de vanliga eftersom man sett/ser dem på många ben. Sånt är såklart lite tråkigt men inget som stoppar mig om nu byxorna är snygga

Kommentarer

  • linnea säger:

    Vart kan man köpa en fake balenciaga om man inte har råd med en ny. Jag är helt galen i balenciaga men har inte råd... Bilder på dina väskor? Lite fina våroutfits? Jag ska till miami om 2 veckor,vad får jag inte missa att shoppa? Var kan man köpa snygga mörka boot cut jeans?

    2013-02-04 | 07:31:36
  • Linnea säger:

    Vart kan man köpa en fake balenciaga om man inte har råd med en ny. Jag är helt galen i balenciaga men har inte råd... Bilder på dina väskor?

    2013-02-04 | 07:31:54
  • jossi säger:

    Vart kan man köpa en fake balenciaga om man inte har råd med en ny. Jag är helt galen i balenciaga men har inte råd...

    2013-02-04 | 07:33:19
  • Jossi säger:

    Bilder på dina väskor? Lite fina våroutfits? Jag ska till miami om 2 veckor,vad får jag inte missa att shoppa? Var kan man köpa snygga mörka boot cut jeans?

    2013-02-04 | 07:33:39
  • Anonym säger:

    Vart köper man byxorna? tacksam för svar! :)

    2013-03-28 | 10:49:47

Kommentera inlägget här: