Gertrudes

Grey is the new black

Kategori: Allmänt

Såhär vill jag se ut i vår.
 
Gjorde mitt första collage på Polyvore. Det var mycket lättare och smidigare att använda än Picasa. Picasa har jag använt mig utav när jag gjort collage tidigare, klippt och klistrat som bara den, mycket meck. Detta gick bra mycket snabbare och resultatet blev bättre.
 
I kommentarerna skrev ni ju att ni vill ha mer mode, outfit pics etc. Jag ska försöka mitt bästa även fast det är det som är mest tidskrävande. 
 

Jacka i grövreskinn, mcqeen scarfen, grå tisha, skyhöga kilklackar med ett par jeans i boout-cut modell, flug-glajjor med en utstickande väska ifrån Balenciaga, JA TACK

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej, tycker du låga primeboots är fina? Svarta eller bruna isåfall? :)

    2013-02-13 | 13:06:25
  • Amanda säger:

    Men det känns som du tycker mode är kul och gärna kollar runt på nätet och så och det kan du väl dela med dig av om du förstår vad jag menar, men detta inlägget var grymt!
    Keep the good work up!

    2013-02-13 | 13:08:42

Kommentera inlägget här: