Gertrudes

frågor och svar

Kategori: Frågor och svar

Vart kommer kläninngarna ifrån?
Asos, Asos, H&M
 
Vart tränar du? :)
Träningsverket i Sisjön
 
Finns de kvar tro??
Nyligen du köpte byxorna? :)
De finns tyvärr inte kvar eftersom jag köpte dem för mer än ett årsedan
 
Vilka är dina favvo-tagg låtar? :p
 
 
Åh var kommer den vita bikiniöverdelen ifrån? Superfin

Det är min kompis, Olivias bikini, hon köpte den utomlands för några års sedan.
 
Vilka bloggar läser du? Har dina kompisar bloggar?? :)

Det är helt olika ifrån dag till dag, men följer självklart mina kompisars bloggar, Johanna, Lova och Lisas. Sen läser jag de välkända bloggarna såsom, Kenzas, Elin Kling, Chloé Schuterman etc. Brukar även klicka in på Urbanstyles hemsidan och kika in på alla bloggarna där (bla. Lova och Lisa bloggar där). Klickar också ibland in på bloggar som är skrivs av tjejer som är bekanta till mig.
 
Var kommer alla dina snygga nit skärp ifrån?
 
Nolita, CC Clothing och Gina Tricot!
 
Kan du lägga upp lite snygga alternativ på vår outfits?!
 
Kommer ett separat inlägg på en riktigt snygg våroutfit!
 
 
Jag har sett på bilder på dig och dina kompisar att alla har vita jeans på sommaren. Var köper ni dom? :)

Det är väldigt olika, mina vita jeans är ifrån Dr. Denim (favoriterna eftersom de sitter bäst), Acne och Nolita. Kompisar till mig har också Dr. Denim men även ifrån Zara, Tiger of Sweden, Dondup, rare etc... Alla jeansmärken säljer ju vita jeans på sommaren, så det är bara att välja och vräka!
 
Sticks den inte?:(
 
Nej inte alls, tur det!
Berätta om balenciagan! Vad modellen heter, vad den kostade, vart du köpt den, vad du gillar med den osv :D
Hehe okej... Ehmm, mamma köpte den i Paris någon gång i September (tror jag?) förra året. Modellen heter Balenciaga Giant 21 Silver City Black. Jag älskar allting med väskan, storleken på den, handtagen, skinnet, nitarna osv... Just den här modellen med de lite större nitarna slutade att tillverkas någon gång förra året. Den fick kvar på hemsidan men den skickas bara till USA, Balenciaga har antagligen några få antal kvar på lagret.
 
Eftersom jag velat ha denna väska under flera år så fick jag lite smått panik eftersom jag trodde jag aldrig skulle få tag på just denna modell med de stora nitarna. Jag hade då turen att mamma skulle till Paris och hittade den där! Kommer inte ihåg priset tyvärr, om ni är intresserade av de kan ni hitta de på google eller deras egna hemsida!
 
 
Vart kan man köpa en fake balenciaga om man inte har råd med en ny. Jag är helt galen i balenciaga men har inte råd...
 
Jag har inte jätte bra koll på exakt vart man kan hitta en fake Balenciaga. Utomlands säljs ju mycket fake men även på internationella hemsidor. Googla runt lite finns säkert massa sidor!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: