Gertrudes

bildbomb fr i skidbacken - Val Thorens

Kategori: Resor

Har varit dålig på att berätta om Val Thorens resan. Men som sagt har jag delat upp bilderna i tre olika kategorier. För er som följer min blogg har ni redan sett den första då berättade jag om om afterskin på La Folie Douce och ni fick se bilder. För er som missat inlägget kan ni kika in på de här! Den andra kategorin är skidåkningen i Val Thorens, so let's begin!
 
De första tre dagarna var de väldigt dålig skidåkning dimmigt, så det var väldigt dålig sikt i backen. Man såg inte vart man åkte eller hur man åkte. Det ända man koncentrerade sig på var att inte åka på något gupp eller någon kulle som inte syntes i backen. Vi hade sånt här väder alla dagar förrutom två. En dag hade vi sol hela dagen och det var obeskrivligt hur fint det var ute i backen då. En annan dag så var de lite sol på morgonen men blev lite moln på eftermiddagen men det var ändå bra skidåkning. Tycker det var sjukt tråkigt att vädret inte kunna hålla uppe mer än två dagar eftersom jag tycker det är så kul att åka skidor när vädret är bra. Jag tappade helt intresset för att gå upp tidigt och åka ut i backen när jag vaknade upp och såg all dimma. Jag tog därför inga bilder när det var så dimigt eftersom vi vart så kort ute i backen. Så har bara bilder ifrån de två bra dagarna!

Här kommer en bildbomb ifrån skidbacken i Val Thorens!
            Detta fotot har jag tagit ifrån vår balong på hotellet, den övre delen av bilden är skidbacken som inte syns.
             SOL och dagen blev helt plötsligt annorlunda, vi solade och åkte skidor hela dagen!
              Fick för oss att hitta på lite äventyr, vi gick i 1 meter hög lössnö som vi sedan åkte nerför, sjukt kul!
           Haha, det var inte det lättaste
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Ser hur härligt ut som helst!! Har du några tips på bra restauranger i Göteborg om man ska gå ut några tjejkompisar och fira födelsedag?:)

    2013-02-24 | 21:00:08

Kommentera inlägget här: