Gertrudes

Auschhhhh

Kategori: I mitt huvud

Hejsan!

Nu är jag påväg hem ifrån gymmet. Tisdagar blir så sjukt långa dagar åkte ändå till gymmet direkt efter skolan och nu börjar klockan närma sig 7.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag skadade foten för ett tag sedan? (I mitt träningsinlägg). Igår på idrotten i skolan hände något när vi körde höjdhopp så den svullnade upp igen, sjukt otur... Så nu har jag en värmestrumpa och mina ugg varje dag tills den läker innan jag ska bort och åka skidor. Tur att man inte anstränger foten under crosstraining iallafall 

Nu ska jag hem, laga middag, plugga och fixa lite tidsinställda inlägg inför sportlovet. Någon som har önskemål på inlägg? Har börjat lite, gjort två collage. Era frågor jag fått de senaste på bloggen kommer ett inlägg på, ni kan bomba med frågor innan fredag så kan jag ta med och svara på de med!

                En massa rosa, tjejig som jag är...

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Gärna ett inlägg om Mallis med massor av olika tips!!

    2013-02-05 | 19:27:35
  • Mandy säger:

    Ska du åka buss eller flyger du till Frankrike? Visa gärna skidkläder, boende och sånt. Hade varit riktigt kul!

    2013-02-05 | 19:56:46
  • Anonym säger:

    vilka är dina favvo tagg låtar? :p

    2013-02-05 | 20:54:06
  • Anonym säger:

    Berätta om balenciagan! Vad modellen heter, vad den kostade, vart du köpt den, vad du gillar med den osv :D

    2013-02-05 | 22:27:37
  • Anonym säger:

    Visa kläder ur din garderob! Typ några favorit skor favorit väskor favorit tröjor osv

    2013-02-06 | 10:18:56
  • Emma säger:

    Kan inte du visa vad du ska ha med dig för kläder till val thorens? :) allt från skidkläder till partyoutfit!

    2013-02-06 | 22:41:44

Kommentera inlägget här: