Gertrudes

4 Frågor och svar

Kategori: Frågor och svar

Jag åker till miami i övermorgon, vad får jag inte missa att shoppa, bra butiker? Ska köpa en handväska, vilket märke? Vilken väska ifrån Marc by Marc Jacobs modell är snyggast? Snälla kan du svara på mina frågor!! :) KRAM!
 
Eftersom jag aldrig vart i Miami så vet jag inte riktigt vad staden har att erbjuda men antar att den har de gamla vanliga som USA erbjuder, Victoria's Secret, Abercrombie & Fitch, Juicy Couture osv. Så kika in där! Vet att Abercrombie har väldigt fina bikinis med fin kvalitet, det är något jag tycker du ska kika på! Sen måååååste jag bara tipsa dig om min "Yoga byxor" ifrån Victoria's Secret mamma köpte i Dubai till mig! Världens skönaste byxor och de är så snygga. Gillar dem 100 gånger bättre än mina Juicy!
 
 
En sak jag kom och tänka på som jag tycker du absolut ska göra, lite annorlunda tips kanske men ändå lite kul! Det är iallafall att gå in i en mataffär i närheten och köpa hem en massor av gott amerikanskgodis. Om du inte är så förtjust i godis kanske det bara hade vart en rolig grej att titta in på allt godis och alla flingor de slänger, det ska ju tydligen vara helt extremt stort utbud. Idéen poppade upp i mitt huvud nu eftersom min kompis precis var i Florida och köpte hem en massa kul, M&M med jordnötssmör i, brownies, american pancakes kit osv! . Idéen kom även fram eftersom jag har alltid velat gå in i en amerikansk mataffär och titta eftersom det sägs finnas så mycket roligt och annorlunda sötsaker.
 
Sen är det även väldigt kul och ge bort i present eller bara till någon man gillar!
 
     
Sen över till väskan...
 
Ska jag vara ärlig är jag väldigt trött på att se den lilla guldiga Marc by Marc Jacobs brickan hängdes på en svart skinnväska, vilket jag tycker är jätte synd eftersom jag tycker väskorna fortfarande är jätte snygga. Vet inte riktigt vad du är ute efter för slags väska. Men iallafall, vill du köpa en väska därifrån hade jag valt någon av dessa modeller:


Annars finns det en mängd andra märken, jag tycker även Mikael Kors gör väldigt snygga väskor, vet att utbudet är större och bättre i butik då NK säljer väskorna! Här är iallafall mina favoriter som jag hittade på hemsidan:
 
 
Hade jag valt mellan de nedre Marc Jacobs väskorna i tyg och de nedre Mikael Kors väskorna, som finns i mängder av färger, hade jag alla gånger valt Mikael Kors! 
 
Hoppas detta hjälpte dig något på traven och lycka till med shoppingen, haha!
 
Kram på dig!
 
Vart kan man köpa Yollibox?
 
u hittar Yollibox på utvalda ICA, Coop, Hemköp och Sabis. Jag hittar dem i närmaste ICA affären borta vid Origohuset i Hovås!
 
Vart har du köpt din matta?

Min matta är köpt i Marocco!
 
Sjukt snygga brallor! Vart har du köpt dom? :)

Tack så mycket! Det är inköpta i höstas på Zara!
 

 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad tycker du man bör göra i London? :) Bästa shoppingen? :)

    2013-02-22 | 15:44:01

Kommentera inlägget här: