Gertrudes

Q/A

Kategori: Frågor och svar

Vart har den andra tjejen köpt sin skinn jacka? Kan du ta reda på det? :) kram
Den är ifrån Maison & Scotch, dock köpte hon den i NY för ca. ett halvårsedan
Va kommer din röda skinnjacka ifrån? :) e det den jofama?
Precis, den är ifrån Jofama. Jag och min kompis har bytt jacka lite för tillfället så det är inte min!
Snälla, kan inte du skriva vart du har köpt G ringen? Och hur mycket den kostar? 
Den är ifrån märket MSJ design, köpte den på NK details i Göteborg. De kostar runt 800-900kr. 

Hej! Du har grymt snygga kläder och sjukt snygg stil så det skulle vara jätte kul att se lite mer ur din garderob! Skulle du kanske kunna göra ett inlägg med bilder på dina favoritkläder eller lite fina outfits för utgånger? Bara lite tips sådär! Och sen snälla en bloppis vill få händerna på dina underbara saker haha! Du är en av mina favorit blggar klickar in här lika ofta som jag kollar kenzas blogg!
Åh vad glad jag blir!!! TACK i massor. Ja, det kan jag försöka fixa lite sånt, kanske lite sommarkläder, bikinis etc. Jag ska även ha en bloppis med bl.a. mina bruna Ldir skor, en Cindstorytröja så håll utkik! Ska nog försöka fixa det nu under lovet! 
Finns det något intresse för ett par Ldir skor i mörkt brunt, 39?
Vart köper man Missme byxorna? Tacksam för svar! :)
Jag såg att Design Only för någon månad sedan, sen vet jag att man kan hitta dem på internet bla. på deras egna hemsida HÄR
Vart kommer skorna med nitar ifrån och vad kostar dom?:)
De är ifrån märket Gienchi och finns att köpa på Hyde i Göteborg. De kostar mellan 2000-2500kr

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag är jätte intresserad!!!! :)

    2013-04-01 | 12:11:42
  • Emma Persson säger:

    Hej! Du har verkligen en superbra blogg och verkar ha lite koll på allt möjligt. Jag skulle så himla gärna vilja ha en sådan svart hatt som jag länkat nedan men grejen är att jag gärna vill testa den i en svensk affär för att se hur den sitter. Vet du vart man kan köpa en liknande hatt? Vill ha de mjuka kanterna som nedan och inte de mer "gubbliknande hattarna" som finns! har sett att många av dina kompisar har liknande på bilder! Tacksam för svar!

    http://store.americanapparel.eu/floppyhat.html?cid=50-757

    2013-04-01 | 13:05:47
  • A säger:

    Är Ldir skor små, stora eller normala i storlekarna?

    2013-04-01 | 19:51:26
  • Anonym säger:

    JAG ÄR INTRESSERAD!!

    2013-04-02 | 19:53:59

Kommentera inlägget här: