Gertrudes

Update

Kategori: I mitt huvud

Åh fy! Nu är jag på väg hem ifrån Mölndal där vi tog sprutan. Haha, herre gud va det snurrade, kände mig helt borta i hela huvudet och kroppen. Hon sa till mig att jag skulle ligga och cykla med benen direkt efter så att mitt blod skulle komma tillbaka till huvudet, måste sett väldigt rolig ut. Direkt efter köpte jag en stor godispåse som jag kunde trösta mig med! Tur att godis finns ibland. Nu ska hem, träna och sen hem igen och skriva klart mitt arbete.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Så snygg är du!
    Har panik varje morgon nu när det är så kallt över vad jag ska ha på mig, skulle vara guld värt om du kunde ståta ihop några outfits och lägga upp här så jag kan få lite tips.
    Bra blogg också. Kram

    Svar: Va snäll du är :), blir glad när jag får snälla kommentarer! Jag ska försöka göra de med dagarna som går! så håll utkik! Kul att du gillar den Frida!
    Kram
    Gertrude Tornvall

    2012-12-13 | 19:09:01
  • Nicole säger:

    Skulle du ha lust att skriva lite träningstips osv? Äter du efter någon speciell diet? Hur tränar du och hur ofta? Mycket bra blogg för övrigt!!:)

    2012-12-14 | 18:24:58

Kommentera inlägget här: