Gertrudes

Bilder och svar

Kategori: Frågor och svar

Fick tre frågor som jag tänkte att jag svarar på här istället för enkilt på kommentarsfältet. 
 
Första frågan var ang. vilken vinterjacka jag har.
Andra frågan var om jag ägde någon klocka och isåfall vart den kom ifrån.
Tredje frågan var ang. mina träningstights som jag la ut bild på häromdagen.
 
Här kommer bilder och svar på frågorna:
 
Dynjacka ifrån märket Duvetica. Bilden ger inte riktigt rättvisa då den är svart i verkligheten. Jackan är köpt på Wakakuu.
 
Min andra vinterjacka är ifrån belstaff men är mycket tunnare. Tråkigt att den är så svåranvänd nu när det börjar bli minusgrader. Men vill man vara fin får man lida pin! Ibland iallafall :)
Klockan är ifrån Guess. Den är väldigt använd, inte så konstigt då det var en julklapp ifrån 2008. Men jag gillar den fortfarande lika mycket. Dock måste jag lämna in den då två stenar har ramlat av och även glaset har repats lite. Klockan säljs faktiskt fortfarande på NK. En bra julklapp!
 
Här är en bättre bild på dem. Jag älskar dem då jag är så kort och det är perfekta för mig i längden. Jag köpte dem för några månader sedan på Gina Tricot, vet dock inte om de finns kvar. In och kika!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Sjukt fina jackor!

    2012-12-05 | 22:20:43
  • Amanda säger:

    Sjukt fina jackor!

    2012-12-05 | 22:20:44
  • Ingrid säger:

    Vad önskar du dig i julklapp? :) Behöver lite tips då jag själv verkligen inte vet!

    Svar: Kommer ett inlägg senare idag om de! Kram
    Gertrude Tornvall

    2012-12-06 | 18:49:45

Kommentera inlägget här: