Gertrudes

No space

Kategori: Allmänt

Gaahhh, har ingen plats på datorn för att lägga in mer bilder från systemkameran. Har kunnat lägga in bilder ifrån de 2 första dagarna här. Får fixa det när jag kommer hem istället igenom en hårddisk så ni får nöja er med iPhone-bilder. Det är faktikst inte så dåliga på dagen och om man lägger på ett filter så det blir lite mer färg i dem dock på kvällarna blir de inte alls så bra.
 
Btw, tycker det är jättekul när ni kommenterar mina inlägg jag gör. Får mer lust att blogga då, så fortsätt gärna med det!
 En bild när vi var och kollade på ett fort
En bild härifrån öknen

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Du fick väskan!! Gud vad roligt! Fick du något mer i julklapp? Av din pojkvän?:) du är grym! Kram

    2012-12-30 | 15:03:49
  • Amanda säger:

    Håller med ovanstående, du är grym!

    2012-12-30 | 17:40:27
  • Moa säger:

    Ahhh skitsnygg, du ser ut som en kändis!! Jättefina armband verkligen :):)

    2012-12-30 | 21:58:41
  • Anonym säger:

    Du är så himla fin verkligen!! Och du verkar huuuur gullig som helst. Jag har sätt dig på bilder på Facebook men nu när jag läser din blogg får jag en helt annan uppfattning utav dig! Du är ju helt grym :)

    2012-12-31 | 15:15:34

Kommentera inlägget här: