Gertrudes

Lite shopping

Kategori: Kläder och shopping

Finns ju inte alls många  "riktiga" butiker här i Oman(inga klädbutiker eller liknande, ÄN iallafall. Vet att mycket sådant är på G i landet då de försöker utveckla landet mer och göra de turistanpassat. Har iaf hittat lite söta saker här på marknaderna. Jag och william missar dubai, som mamma och pappa ska till, så där får de shoppa åt oss(det var en del av min och W's julklapp). Victoria's Secret har ju öppnat en ännu större butik där, med bikinis och lite kläder. Förra året när vi var där hade de bara parfymer och lite små krims krams, inte lika kul. Sverige säljer ju t.o.m. VS body splash och sånt nu. Så päronen och Dubai får stå för shoppingen i år istället, spännande va de hittar på...
             Här kommer iaf några bilder på det lilla jag faktiskt lyckats hitta här: 
Dessa handgjorda armband köpte vi när vi var uppe i Omans högsta berg. Dock ger bilderna inte riktigt rättvisa i färgerna. Det första är silver, det andra guld,rosa silver och det sista är ljusrosa.
En söt liten penna med stenar på
Ett fint litet skrin som jag kommer ha på mitt skrivbord med lite krims krams i.

Kommentarer

  • Din Pojkvän säger:

    Saknar dig sååå mycket nu älsklingen! Kul att se bilder på er! Love U!

    2012-12-30 | 23:34:24
  • clara säger:

    hej jätte bra blogg! vart kommer byxorna ifrån?

    kram

    2013-01-01 | 10:49:38

Kommentera inlägget här: