Gertrudes

Jag, Gertrude.

Kategori: Frågor och svar

Jag har aldrig riktigt gett er en presentation men tänkte bara skriva lite kort om mig. 

Jag heter Gertrude Tornvall (om ni inte missat de hehe) och 17 år. Jag går på Göteborgs Högre Samskola i andra året på gymnasiet. Läser Samhällsvetenskap. På fritiden tränar jag, är med min underbara pojkvän och med min familj. Jag har en bror som heter William och är 20 år som pluggar i Lund. Jag och min familj älskar alla att resa. Speciellt mamma som ofta väljer lite annorlunda resemål, ska berätta lite om kommande resa i ett enskilt inlägg.  Båda mina föräldrar jobbar med kläder och jag personligen älskar kläder, de ligger nog i generna.

Sist men inte minst...

...om ni missat detta lilla fakta om mig då, så ÄLSKAR jag rosa och glitter. Det kan vara på vad och vart som helst. Kläder, skor, inredning, hörlurar, tandborstar, tandkräm, påsar osv... 

Vill ni veta något mer om mig, skriv gärna en fråga här i kommentarsfältet. Kul när ni kommenterar!

En bild från i somras

Korta frågor och svar:

Vad tycker du om kärlek? Det bästa som hänt mig. 
När kramade du någon sist? 5 min sedan
Saknar du någon speciell person? 
Har du svårt för att bli kär? Vet inte
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? Idag

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nepp
Gjort något riktigt dumt? Tyvärr ja.
Gjort något du verkligen ångrar? Tyvärr ja här också..
Åkt ambulans? Nepp *peppar peppar ta i trä*
Åkt polisbil? Nej
Gjort nåt olagligt? Yeah
Fått din mamma att gråta? Ja
Slagit ner någon? Nej

Skämts över dina föräldrar? Vem har inte? 

Sagt jag älskar dig och menat det? Yes

Tar du droger? Nej det gör jag inte.
Dricker du? Ibland.
Vilka kläder sover du i? Beror på
Vad hatar du verkligen? Hmm, hata är ett stark ord men ketchup hatar jag faktiskt!!!!!
Varit kär? Jag är!
Är du ensam nu? Nej, skrutten är bredvid mig i sängen :)
Vill du gifta dig? Ja, när jag blir äldre
Vill du ha barn? Japp

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Tor och jag
Såg dig gråta? Tor
Fick dig att gråta? 
Du delade en dricka med? Kompisar
Du gick på bio med? Kommer inte ihåg
Skällde på dig? Mamma
Sa någonting till dig och vad var det? Tor "när är du klar med bloggandet?????"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja
Kramat någon? Jao
Pussat någon? Ja
Köpt någonting? Ja
Sjungit? Ja
Saknat någon? Ja

JAG HAR:

Digitalkamera? Ja
Systemkamera? Ja
Telefon på rummet? Nej
Egen dator? Ja
Bra kompisar? Bästa kompisarna

Kommentarer

  • Em säger:

    Fina Gertrude!
    Bra blogg!
    Visste inte att du gillade rosa så mycket:)
    Frågor:
    Bästa resemål?
    Favorit maträtt?
    Favorit restaurang?
    (Favorit kusin?;)

    2012-12-10 | 17:32:04

Kommentera inlägget här: