Gertrudes

Hagamys

Kategori: I mitt huvud

Ska åka och ta spruta med mamma nu. Usch, hatar sprutor... Har svimmat några gånger tidigare men nu, för något årsedan, sa en läkare äntligen till mig att man ska ligga ner, för då kan man inte svimma. Konstigt nog tog de 12 år för läkarna att ge mig de tipset. Fick precis två st sms av mina kompisar också. Gulliga som tänker på mig... Hehe.

Men iaf jag och mamma träffades i Haga en snabbis innan och tog en fika. Var jätte längesedan jag var där, var där mycket när jag var liten. Finns så mycket småfik och små butiker. Vi fikade på Cafeva som är poppis för sina goda soppor. Man borde faktiskt gå dit någon lunch och värma sig med en god soppa.

När vi gick till bilen så såg jag denna butik. Så gullig, haha... Dock var de inte så roliga grejer där inne men den var gullig utanför iaf!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: